A,  åh nej,  der er altid noget at fejre,  snaksnak

Had/kærligheds-forhold, grønlandsk besøg og smørrebrødsform.

Så må det siges, at januar går på hæld, Danmark vandt bronze igår og mundbindshelvedet er sat i bero, stortset alle steder.

Er du klar?

Selv kribler det lidt i mine fingre, da mine kommende uger er fyldt op med en del gode og spændende planer i form af 2-3 fødselsdage, 3 udflugter, 1 ferieophold og flere gode kæreste/venneaftaler. Samtidig betyder februar også at marts er på vej, og selvom jeg udemærket ved, at vi kan stå i sne, selv i april, betyder det mentale ved at lande i forårssæsonen, bare noget alligevel.

Nu er der således kun en countdown på 27 dage to go, og selvom jeg nok fanger noget corona før eller siden, må vi håbe det lander på et tispunkt, hvor det ikke er for ubekvemt. Ellers tager jeg også det med – for foråret er på vej.

Hermed får I således de sidste januarglimt anno 2022.

Jeg fik brugt dagene på at:

.. haft en rar shoppe-gavetur med Skægaben i herligt solskin.
.. hilst på farmor og farfar.
.. drukket dejlige drinks og spist brunch på Luna sammen med K.
.. så var vi nemlig klar til en omgang Bogcafé i biffen, og det var som altid virkelig hyggeligt.
.. spist skønne smørrebrød med Lillesøster E og far, før job.
.. set smuk Kunst, men da tiden løb fra mig, gik jeg hurtigt gennem denne – heldigvis skal jeg opleve den igen i vinterferien. Denne gang med min mor, som er det eneste rigtige at tage med til en dansk design hyldest.
.. fejret en god kammerats 35 års fødselsdag med gode folk, flødeboller og pålægskagemand.
.. og Svigermoster’s 50 års, dagen efter. Jeg er stadig ikke træt af højbelagte! Tværtimod tror jeg, jeg kunne vinde en form for ædekonkurrence i emnet, efter denne uge – jeg ville hvertfald være klar på at forsøge. Kæft, det er godt.
.. genset den her film. Så sød!
.. spist Skægabens lækre signaturret (opskrift her)
.. haft venindebesøg af den gode slags.
.. sagt farvel til 14 dage gammelt cykelskur, takket være susende, grønlandsk besøg. Er stadig imponeret over at det kunne lette fra jorden med en 28 kg’s elcykel og en herre mountainbike, flyve, få døren sprængt op, smide cyklerne i baghaven, og tage flugten over plænen. Især fordi det kan klare “ekstremt vejr” jf. beskrivelsen. Tak for denne gang, du kære 4150 kroner’s skur.
.. set Hungergames 2 og spist slik. Hader og elsker de bøger! Det er den eneste skurk, mere sadistisk end Voldemort, man finder deri, og det er så grusomt, men jeg glæder mig SÅ meget til at se hovmod stå for fald.

Hvordan går det hos dig?

2 Comments

• Tine

Ej, det hele så skønt og dejligt ud indtil jeg nåede cykelskuret!!! Det er jo helt vildt! Og ja, meget imponerende – og irriterende – at det sådan kunne lette. Vi havde lidt glemt at stormsikre altanen før vi tog til Jylland, så vi satsede på, at intet ville blæse ned fra tredje sal – og det hele står heldigvis, som da vi tog afsted.
    Men ja, snart er det forår! Ha’ en dejlig sidste vintermåned. <3

• venterpaavin

Haha, det er også min eneste anke for ugen, kan jeg så også sige.
      Men ja – så pisse irriterende altså 🤯. Dejligt at I slap udenom; det er simpelthen så ærgeligt, at bliver overrasket indenom.

Og jaaa! Jeg glæder mig også vildt til foråret – så tak og i lige måde💕🎈.